Saturday 31 March 2012

kisah aku



dulu inilah idaman aku,dapat kapel ngan awek,then ajak main,dlm hidup aku ade 2awek yang aku pernah main,duu asal tgk awek aku cuma pikirkan sexs je,aq xpandang lain,mata aku hanya akan tertumpu pada pepek n tetek je,aku xpernah la sampai main konek masuk pepek dye,tapi sekadar isap2 pernah lah aku buat,aku pernah isap tetek n pepek waktu sekolah menengah dulu,peeeeerrrrggghhhh memang layan la,stim je konek aku bila ingat balik,tapi bila da selalu sgt aq jadi muak n aq rase nk cube kelainan dengan jd seorng yang bisex,aq mula terjebak kpd gay ni waktu form 3 r,aq suke lak tengok lelaki,aq suke tgk ketiak dorang n aq suka curi mane2 spender lelaki yang nsem2 buat aq puaskan nafsu aku,bnyak gak la koleksi spender yang aku simpan,aq bertukar2 la,tak dapat isap konek dapat isap spender pun jadila kan..haha

No comments:

Post a Comment